När Shauna tar med kontoret till stadens hetaste nattklubb träffar Mindy en osannolik potentiell friare vid namn Josh, som arbetar som advokat för New York Knicks.
När Josh bjuder in Mindy till en Halloweenfest stressar Mindy över att hitta den perfekta kostymen för att imponera på honom. Under tiden lämnar Danny och Jeremy jobbet tidigt för att äntligen ta sina körkort, mycket till Dannys förlägenhet.
När Mindy måste hitta en ny gynekolog ber hon Danny att ta rollen. Till slut accepterar han – med motiveringen att Mindy kommer att känna sig för obekväm för att genomgå undersökningen.