Liza kämpar med känslorna kring att ha sex med Josh och får lite hjälp från Maggie. Kelsey gör allt för att knyta till sig en het ny författare. Diane börjar dejta.
Liza försöker hålla sig borta från Josh men när hon råkar springa på honom får det henne att omvärdera sina känslor för honom. Kelsey ber Liza hålla ordning på henne när hon firar ett nytt författarförvärv.
När Liza kommer in i Kelseys inre cirkel försummar hon Maggie. Diane är exalterad över en ny snygg förläggare som ligger i skilsmässa.
Liza får visa vad hon går för när Diana låter henne ha hand om en lanseringsfest. Maggie springer på en gammal flamma. Kelsey börjar falla för sin nya författare.