Zoey's Extraordinary Playlist
Seriestart. Zoey, en introvert dataprogrammerare i San Francisco, upptäcker från en dag till en annan att hon har blivit innehavare av en lite annorlunda superkraft. Hon kan nämligen ta del av omgivningens innersta tankar, genom sång.
Zoey blir lite för engagerad i sin brors äktenskap efter att ha hört sin första duett. Leif får kritik i sin arbetsroll och Maggie tar emot ett spännande jobberbjudande.
Saker och ting kompliceras för Zoey på Simons förlovningsfest. Maggie har en utekväll i ensamhet, men den slutar inte som planerat.