Party Down
Willow Canyon Homeowners Annual Party
Den misslyckade skådespelaren Henry Pollard återvänder till arbetet på Party Down catering. Han träffar sina medarbetare som leds av hans gamla arbetskollega Ron, en nykter ledare med stora drömmar.
Party Down-gänget serverar mat på ett mingelparty för seniorer där Pepper McMasters agerar som värd. Constance har en pinsam återträff med en gammal flamma och Casey söker efter relationsråd.
Party Down-gänget serverar mat på en porrgalas efterfest. Kyle försöker lära Roman att "spela cool" med porrstjärnorna. En mystisk affärsman ger ett överraskande affärserbjudande till Ron.
Taylor Stilkins filmproducerande far ordnar ett kalas för sin dotter på hennes 16-årsdag, men ingen dyker upp! Henry stöter på en gammal vän. Ron får affärsråd från en rapp-duo.