The Flight Attendant
Cassie följer ett överraskande pappersspår till en misstänkt tom privatjetservice. Senare tvingar ett besök från Cassies bror Davey henne att konfrontera minnen från sin "okonventionella" barndom.
Med Miranda och FBI i hälarna tar Cassie hjälp av Max att utföra en plan som innefattar inbrott, datorbedrägeri och för mycket vodka. Under tiden tar Annies arbetsliv en illavarslande vändning.