The Undoing
Serien kretsar kring den framgångsrika terapeuten Grace Fraser, hennes man och deras son. Ett våldsamt dödsfall följt av en rad hemska upptäckter förändrar plötsligt deras till synes perfekta liv till ett avgrundsdjupt mörker.
The Missing
Efter att ha tagit sin tillflykt hem till sin pappa blir Grace föremål för polisens ingående frågor.
Grace får höra Jonathans version av historien och upptäcker att hon blir förföljd av någon som står Elena nära.
Haley börjar bygga upp försvaret i målet och Franklin använder sina resurser för att hjälpa sin familj.
Under rättegångens första dag presenterar åklagarsidan chockerande bevisning och försvarssidan sår tvivel över polisutredningen. Senare avslöjar Henry en hemlighet för Grace.
The Bloody Truth
Haley betänker de etiska följderna av sin försvarsstrategi. Grace vidtar åtgärder för att skydda sin familj och sig själv när domstolsdramat trappas upp.