Sharp Objects
Vanish
Seriepremiär. Reportern Camille Preaker, som tidigare lidit av psykiska problem, skickas till sin hemstad för att rapportera om misstänkta mord på två unga flickor.
Fix
Camille återupplever en nyligen inträffad tragedi när hon kämpar med att pussla ihop morden i Wind Gap. Richard blir frustrerad över polischef Vickerys teorier om potentiella misstänkta. Den trotsiga Amma visar Camille sin vilda sida.
Camille går med på att visa Richard några av brottsplatserna i Wind Gap, trots att rundvandringen river upp gamla sår. Alan konfronterar Adora för att ha gett polischef Vickery förtroenden.
Spänningarna ökar då invånarna i Wind Gap samlas hemma hos Adora för att fira Calhoun-dagen - ett årligt evenemang för att hylla Södern.
Adora förser polischef Vickery med viktiga bevis i fallet med mordet på Ann Nash. Richard forskar i detaljer ur Camilles mörka förflutna. Amma kommer närmare Camille under och efter en vild fest.