S1, A3: Camille återupplever en nyligen inträffad tragedi när hon kämpar med att pussla ihop morden i Wind Gap. Richard blir frustrerad över polischef Vickerys teorier om potentiella misstänkta. Den trotsiga Amma visar Camille sin vilda sida.