Rabbits
S1 A2: Nervös av sina egna lögner och under press från FBI går Cassie emot sin advokatvän Annies råd om att ligga lågt, och försöker hitta egna svar genom att gräva i Alex arbetsliv - med bisarra och chockerande följder.