The Flight Attendant In Case of Emergency
S1, A1: Flygvärdinnan Cassie Bowden har en extravagant, romantisk och väldigt berusad natt i Bangkok. När hon vaknar i en fruktansvärd röra måste hon behålla fattningen för att ta sig tillbaka till USA - där fler problem väntar.