Obituary
Death Becomes Her
Elvira skriver dödsrunor för lokaltidningen. När hennes chef informerar henne om att hon hädanefter kommer att få betalt per artikel, börjar hon fundera på hur hon ska få mer jobb.
Elvira blir utpressad av en tonåring som blivit vittne till hennes dåd. Ward går på ett AA-möte. Hughie får ett genombrott när han hittar mordvapnet som dödade Maria Riedle.
Elvira siktar in sig på ett rattfyllo som släpps från fängelset där han avtjänat ett straff för att ha kört ihjäl en pappa och hans dotter.
Mallory avslöjar att hon har information om att Elvira är inblandad i ett mord. Hughie avleder Emerson från Maria Riedle-fallet.