The Better Sister
Hon är min syster
Chloe Taylor firar sin karriärs största kväll, och mindre än en dag senare hittas hennes man död. Nu ställer poliserna för många frågor som hon inte vill svara på, och än värre, de har ringt hennes syster.
Chloe och hennes syster Nicky är återförenade men deras relation är skakig, och inte bara för att inspektör Guidry verkar ha siktet inställt på Ethan.
Änka på intåg
Efter en svår dag i rättssalen vänder sig Chloe till ett oväntat håll för känslomässigt stöd.
Catherine anordnar en minnesstund för Adam som ingen vill gå på. Chloe och Nicky visar sig ha väldigt olika minnesbilder om näst intill allt.
Nicky försöker skaka av sig en dålig kväll. Chloe försöker klura ut vad Adam höll på med när han dog. Och rättegången börjar.
Systrarna vittnar, men vems sanning ska de berätta? Guidry visar sitt hätska temperament.