The Better Sister Hon är min syster
S1, A1: Chloe Taylor firar sin karriärs största kväll, och mindre än en dag senare hittas hennes man död. Nu ställer poliserna för många frågor som hon inte vill svara på, och än värre, de har ringt hennes syster.