Now and Then
Kvällen före sin högskoleexamen inleder sex bästa vänner en storslagen helg för att fira – men saker och ting tar en dödlig vändning. Nästan 20 år senare återförenas de överlevande motvilligt av ett utpressningsmeddelande som hotar att avslöja sanningen om den ödesdigra kvällen.