Pretty Little Liars: Original Sin
Millwood High tar itu med efterdyningarna av Spirit Week och Imogen uppdagar sen länge begravda sanningar när hon försöker ta reda på vem den mystiska "A" är. Sheriff Beasley är Noa på spåren och Tabby försöker säkra viktiga bevis.
Imogen och Tabby gräver djupare i mysteriet kring Angela Waters. Faran handskas med ärren från sitt förflutna. Shawn får Noa att ifrågasätta sin relation med sin mamma, och Mouse får se ett bekant ansikte på sin första dejt.