Scream Queens
Chanels senaste projekt är Hester och Chanel #3 har något hon vill bekänna. Grace och Zayday börjar se en koppling mellan två elever.
När Halloween närmar sig kommer Zayday med ett fantastiskt tillkännagivande och Chanel lurar på en ond plan. Pete och Grace besöker en mystisk kvinna som har ett förflutet kopplat till Kappa.
Chanel tar ett beslut som sätter Zayday i en mer fördelaktig position. Kappa Tau flickorna gör en överraskande upptäckt under ett sova-över-party.