Chucky
Death By Misadventure
Tonåringen Jake Wheeler köper en docka på en loppmarknad, och hans liv förändras för alltid.
Chucky minns sitt första mord och uppmanar Jake att välja: döda eller bli dödad.
Jakes band till Devon intensifieras när han samarbetar med en osannolik allierad för att överlista Chucky.
Jake och Devon utvecklar sin relation; fiender och allierade från Chuckys förflutna dyker upp.
Jake och hans vänner gillrar en riskfylld fälla för Chucky som kan få ödesdigra konsekvenser om den misslyckas.