Grosse Pointe Garden Society
Brett hanterar delad vårdnad med Melissa och Connor. Alices sorg över sin hund grumlar hennes omdöme.
Alice hoppas kunna reparera sin relation med Doug och anförtror sig åt Brett. Catherines affär avslöjar sprickor i hennes perfekta fasad.
Catherines försök att återuppbygga sitt äktenskap tar en sexig vändning. Bretts kärleksliv exploderar medan Alice kämpar för att förstå deras relation.