Pretty Little Liars: Original Sin Chapter Three: Aftermath
S1, A3: Millwood High tar itu med efterdyningarna av Spirit Week och Imogen uppdagar sen länge begravda sanningar när hon försöker ta reda på vem den mystiska ”A” är. Sheriff Beasley är Noa på spåren och Tabby försöker säkra viktiga bevis.