Losing Alice
Internationellt hyllad neo-noir om Alice, en medelålders filmregissör som förlorat sin motivation. Efter ett slumpartat möte med den förföriska manusförfattaren Sophie leds hon in i en tvångsmässig jakt efter framgång till varje pris.