City on Fire
En collegestudent blir skjuten i Central Park den 4 juli 2003. Utredningen sammankopplar en rad mystiska bränder över hela stan, musiklivet i centrum och en förmögen fastighetsfamilj från norra stan som tärs under påfrestningen av de många hemligheter de bevarar.