Drops of God
Medan världens vinälskare sörjer Alexandre Légers död, får hans frånvarande dotter Camille veta att hans fantastiska vinsamling nu är hennes. Men för att få arvet måste hon besegra Alexandres skyddsling Issei i en tävling där sinnena prövas.