The New Look
Denna medtyckande serie avslöjar den chockerande historien om hur modeikonen Christian Dior och hans samtida – Coco Chanel, Pierre Balmain och Cristóbal Balenciaga – navigerade andra världskrigets fasor och lanserade den moderna modebranschen.