Carême
Upplev uppkomsten av världens första kändiskock, Antonin Carême, och hans initiering i spionlivet. I Napoleon-erans Frankrike, där manipulation är kung, blir hans talang för matlagning och förförelse perfekta vapen i en maktkamp.