Franklin
I december 1776 är Benjamin Franklin världsberömd för sina elektriska experiment. Hans passion och styrka sätts dock på prov när han ger sig ut på ett hemligt uppdrag till Frankrike – med den amerikanska självständigheten i vågskålen.