The Lesson
Den unge författaraspiranten Liam accepterar entusiastiskt att undervisa på släktgodset tillhörande hans idol JM Sinclair. Men snart uppdagas Sinclairs mörka förflutna och Liam dras in i ett nät av familjehemligheter, förakt och vedergällning.