Flight of the Conchords
Bret och Jemaine blir rånade av två ligister. Bret överger Jemaine och fruktar det värsta när han inte kommer hem.
Brets flickvän Coco hotar The Conchords bräckliga personkemi, för att inte tala om deras enda fan Mels hängivenhet.
Jemaine återupptar kontakten med tjejen som dumpade honom (och Bret). Hon vill att han flyttar till en egen lägenhet. Murray investerar killarnas sparpengar.