Valerie Bonds with the Cast
S1, A3: Efter en gemensam genomläsning av det första officiella avsnittet bjuder Valerie sina medspelare på en lunch för att lära känna varandra, men Juna dyker inte upp. Hemma blir Valerie rörd när Franchesca äntligen verkar sträcka ut en olivkvist mot henne.