The Comeback
S1, A1: I ett försök att få en roll i en ny sitcom med titeln "Room and Bored" går Hollywood-skådisen Valerie Cherish med på att låta reality-tv-kameror följa hennes minsta steg både hemma och på inspelningsplatsen.