Valerie Stands Up for Aunt Sassy
S1, A4: Valerie är orolig för att Paulie G har skrivit en replik som kan vända publiken mot hennes rollfigur och tar hjälp av en ny manusförfattare, Gigi, för att föreslå något mindre anstötligt. Valerie tänker om vad gäller impulsadoptionen av en hundvalp.