Saturn Returns Harlem
S1, A2: Tye ska bli intervjuad av Forbes och bestämmer sig för att avsluta romansen med Shayla. Angie erbjuds en roll i Get Out: The Musical. Quinn kämpar för att klara sig när butikshyran höjs. Camilles chef ger henne dåliga nyheter, och hon stöter ihop med Ian på en väns förlovningsfest.