AMBITIONS
Stephanie och Evan slår ihop sina verksamheter i Atlanta medan Titus beger sig ut på ett uppdrag som kan äventyra hans karriär.
En nykomling till Atlanta utför en skändlig plan; Stephanie börjar från början för att få sin vilja igenom.