P-Valley
Illdåd
Seriestart. Autumn Night, en mystisk skönhet med ett hemligt förflutet, söker jobb på Mississippis hetaste strippklubb, The Pynk. På söndagar är det veteranen Mercedes som äger podiet men denna kväll uppstår oväntade problem med några stamgäster.
Ärr
En överraskande gäst besöker the Pynks årliga biltvätt medan Autumns förflutna förföljer henne. På klubben blottas själar och affärer förhandlas i de privata båsen.
Högre mark
Autumn visar upp en ny stil och lär sig hantera stamkunder från "The Trinity"; var och en av dem får besök av sin bästa stamkund. Clifford får veta att stora förändringar ska ske.
Mercedes och Autumn gör framsteg i att bygga upp nya liv. På the Pynk sprids skvaller som en löpeld och gästerna strömmar in för en stor kväll.
Två fiender hamnar i samma sällskap under osannolika omständigheter. Keyshawn når nya höjder; och Lil' Murda skiner upp.
Nya överraskande allianser skapas lite varstans på The Pynk när alla kämpar för sin del av kakan och sin egen framtid. Andres avtal med de krigande bröderna Kyle möter motstånd.