Being Mary Jane
Mary Jane Paul tycks ha allt: intelligens, framåtanda, ett vackert hem, sportbil och en lyxig garderob med designerskor. Ändå saknas nåt i hennes amerikanska dröm - en egen familj.
En bild gör att Mary Jane och Andre blir osams. Patrick berättar att han ska flytta ut, Niecy meddelar sina planer efter förlossningen och Kara är upptagen av en vårdnadstvist som innefattar hennes söner.