All's Fair
Byråns tioårsjubileum för med sig två uppmärksammade fall, och Alluras privatliv tar en dramatisk vändning.
På jobbet lämnar ett destruktivt äktenskap djupa sår. Efteråt måste Allura ta hand om sitt eget.
Emerald njuter av sin självständighet, tills en oväntad vändning tvingar teamet att gå samman i jakten på rättvisa.