Suits LA
Seven Days a Week and Twice on Sunday
Advokat Ted Black och partnern Stuart Lane är på väg att slå sig samman med en byrå som leds av Teds ex.
Ted och Erica tar sig an Samantha för att rädda Lesters film, men striden kan skada hans rättegång.
Erica och Kevin döljer en hemlighet för Ted som kan försvåra hans mordrättegång.