Greenleaf
Den frånvarande dottern Grace Greenleaf återvände hem efter 20 år. När hon återvänder till Calvary, den stora kyrkan i Memphis som drivs av hennes mäktiga föräldrar, blir det tydligt att familjens yttre tro döljer synd och missgärningar.
Kerissa inser någonting viktigt på en parmiddag. Grace får ett samtal från Danielle Turner och erkänner för Noah varför hon lämnade Memphis.