Boomerang
Marknadsförarna Bryson Broyer och Simone Graham försöker hitta sina egna vägar till framgång och samtidigt vårda arvet från sina föräldrar, The Graham Agency, det en gång så ansedda företaget som nu har förlorat sin lyster.
Bryson försöker få Victoria att marknadsföra en svart avantgardefilm. Simone letar möjligheter för Tia att bygga upp sitt varumärke. Bryson tar tillbaka makten från Simone.
Simone, Crystal och Tia ger sig ut i natten för att rädda Simones gudsyster och hennes pojkvän från häktet. Simone brottas också med sina skuldkänslor över skilsmässan mellan Crystal och David.
Ari bjuder med sig gänget när han ska ha fest på en av Atlantas hetaste nattklubbar. Simone försöker få DJ:en att spela Tias nya låt. Bryson och Simone kysser varandra för första gången.
I en tillbakablick får vi följa Brysons och Simones relation från barndomen till college, och hur de försöker vinna varandras känslor. Ari, Tia, Crystal och David fattar de djärva beslut som formar deras nuvarande liv.