S1, A1: Marknadsförarna Bryson Broyer och Simone Graham försöker hitta sina egna vägar till framgång och samtidigt vårda arvet från sina föräldrar, The Graham Agency, det en gång så ansedda företaget som nu har förlorat sin lyster.