Looking
Looking for Now
Patrick träffar sina bästa vänner Agustín och Dom för att diskutera Patricks ex stundande bröllop. Agustín går med på att flytta ihop med sin pojkvän Frank. Dom berättar för rumskamraten Doris att han funderar på att ta kontakt med en gammal flamma.
På en fest för ett nytt videospel träffar Patrick Kevin, en engelsman som visar sig vara Patricks nya chef. Dom berättar för Doris om restaurangplanerna. Agustín får sparken, men hans syn på konsten och livet får ett lyft när han träffar sexarbetaren CJ.
Patrick och Kevin kommer närmare när de pratar om förhållanden. Senare går Agustín, Doris och Doms kollega Hugo för att se de läderbeklädda synerna på Folsom Street Fair. Dom bjuder ut Lynn på lunch, men det är inte klart om det är en dejt eller affärer.
Patrick oroar sig för hans vänners första möte med Richie på Doms fyrtioårsfest. Lynn har en middagsbjudning för att presentera Dom för möjliga investerare. Agustín bjuder in CJ till födelsedagspicknicken, där han och Frank äntligen råkar på varandra.