Hyllade serien Girls handlar om de fyra tjejerna Hannah, Marnie, Jessa och Shoshanna. De är alla strax över tjugo, lever i New York och försöker tackla livet efter collage. Serien är av och med Lena Dunham.
Hannah skickar sex-sms, Shoshanna stöter ihop med en kille som hon träffade på ett sommarläger, Jessa blir distraherad på jobbet och Ray och Charlie snokar.
Hannah blir förvirrad av de blandade budskap som hon får från sin chef och från Adam, Marnie och Charlie analyserar sitt förhållande och Jessa bestämmer sig för att återerövra sitt ex.