I Love LA
Block Her
På Maias 27-årsdag handskas hon med sin bästa kompis Tallulahs plötsliga återkomst.
Roger & Munchy
Efter att Maia och Tallulah försonats antar de sina nya roller som chef och klient samtidigt som de hanterar en alltmer oberäknelig situation.
På en fest är Maia och Alani med om ett unikt möte, Tallulah dras in i contentskapande och Charlie träffar nån ny.
Medan Maia och Dylan får en oväntad middagsinbjudan från Alyssa blir Charlie charmad av Lukas och Alani lär Tallulah att köra.
Maia går till slut med på att träffa Dylans kollegor. Tallulah får panik över en ny reklamkampanj, och Charlie träffar på ett ex.