Rap Sh!t
Issa Rae ligger bakom Rap Sh!t, en halvtimmeslång humorserie där vi får följa tre kvinnor – en hiphopduo och deras fifflande manager – som försöker slå igenom i Miamis musikbransch.
Something for The City
Den aspirerande rapparen Shawna är fast med ett meningslöst jobb medan hennes pojkvän studerar juridik på annan ort. Hon bjuder spontant ut sin förlorade vän Mia på drinkar - vilket genererar överraskande resultat.
Something for The Girls
Shawnas och Mias första video gör succé, men deras andra försök på framgång leder till kreativa skiljaktigheter.
I takt med att duon satsar mer seriöst på sin musik lägger Shawna mer energi på en plan för att täcka omkostnaderna, och Mia svävar på målet kring ett förslag från hennes promotorvän Chastity.
Shawnas pojkvän Cliff kritiserar parets senaste verk, samtidigt som Chastity försöker övertala en klubb att spela deras låt.
Tjejerna åker till New York där Shawna äntligen återförenas med Cliff, och Mia träffar en förmögen främling.
Efter händelserna i New York får Mia utstå hatiska kommentarer och troll, medan Lamont måste ta ansvar. Shawna bestämmer sig för att skippa jobbet resten av dagen.