Rap Sh!t Something for The Hood
S1, A3: I takt med att duon satsar mer seriöst på sin musik lägger Shawna mer energi på en plan för att täcka omkostnaderna, och Mia svävar på målet kring ett förslag från hennes promotorvän Chastity.