S1, A1: Den aspirerande rapparen Shawna är fast med ett meningslöst jobb medan hennes pojkvän studerar juridik på annan ort. Hon bjuder spontant ut sin förlorade vän Mia på drinkar – vilket genererar överraskande resultat.