Adults
Gruppen följer med Billie till sjukhuset för en koloskopi och måste bestämma vem som ska vara hennes medicinska ombud.
En knivhuggare är på fri fot i grannskapet och gruppen inser att Anton av misstag kan ha blivit vän med honom.
Issa och Anton söker mening efter en oväntad förlust, medan Samir och Paul Baker börjar dricka alkohol som minderåriga.