Overcompensating
Benito Skinner är skaparen av Overcompensating, en komedi i college-miljö om Benny (Skinner), en garderobsbög och före detta fotbollsstjärna samt skolbalens kung, som snabbt blir vän med Carmen - en outsider fast besluten att passa in till varje pris. Serien är personlig, rolig och utforskar hur långt vi är villiga att gå för försöka ta reda på vilka vi egentligen är.