Euphoria
Seriepremiär. 17-åriga Rue kommer hem från rehab utan några planer på att hålla sig ren. På sista festen före det nya läsåret träffar hon Jules som är ny i stan.
Maddy och Nate tvingas handskas med en polisutredning. Rue och Jules reflekterar var och en över sin relation. Kat omfamnar sin nya livsstil.
På Halloween blir Rue osäker över sin tillit till Jules när hon börjar bete sig märkligt. McKay ifrågasätter sin framtid. Nate kommer på en plan.