Undone
Alma börjar sin träning med sin pappa, och försöker få ett grepp om sin nya verklighet. Hon påbörjar även en utredning om mordet på pappan.
Almas träning gör framsteg, och hon fortsätter att få fram information om hans död. Almas mamma är bekymrad över hennes beteende och får henne att gå i terapi.
Alma inser att Sam har ljugit för henne och de hamnar i bråk. Alma studsar mellan olika tidslinjer från sitt liv, Sams liv och deras relation.
Camila hjälper till i kyrkan och följer med Becca på en matprovning med Reeds familj. Samtidigt ger sig Sam och Alma ut tillsammans för att lösa ett mysterium.