Sunny
Livet ställs på huvudet för en amerikansk kvinna som bor i Kyoto, Japan, när hennes make och son försvinner i en mystisk flygkrasch. Som tröst får hon Sonny, ett nytt slags hushållsrobot som tillverkas av hennes mans elektronikföretag.